Persbericht – Beweging.TV: 700 video’s met gezondheidsoefeningen voor thuis

free publicity, media-aandacht, persbericht versturen, pr campagne, pr bureau amsterdamFysiotherapeut biedt preventief hulp voor vitaliteit tegen fractie tarief sportschool

Amsterdam, 20 januari 2014 – Beweging.TV is een online gezondheidsplatform met meer dan 700 oefeningen, adviezen en instructies voor mensen die fit willen zijn en blijven. De site biedt video’s met rek en strek oefeningen, zumba, tai chi en yoga tot conditietraining, krachttraining en ontspanningsoefeningen. De oefeningen worden uitgebeeld door gediplomeerde therapeuten of sportinstructeurs. De sporter stelt zelf een programma samen voor meer vitaliteit of volgt een les gericht op een specifieke klacht. Ook kunnen mensen online begeleiding krijgen van fysiotherapeut en stresscoach Jip Driehuizen, initiator van Beweging.TV. Bekijk hier een tiental gratis oefeningen: http://www.beweging.tv/oefeningen/index.jsp?USMID=191.

Sportschool aan huis
Driehuizen: “Met Beweging.TV wil ik mensen in beweging krijgen die niet naar de sportschool willen of kunnen maar die wel fit en gezond willen zijn of blijven. Voor slechts een fractie van de vergoeding van het fitnesscentrum heb je met Beweging.TV je eigen sportschool in huis. Op de site kunnen particulieren, maar ook bedrijven voor hun medewerkers, gezondheidsprogramma’s naar wens volgen of samenstellen. Denk aan programma’s tegen RSI, CANS, fitheidsachterstand of een afvalprogramma. Daarnaast kan ik persoonlijk advies geven en een traject afstemmen op basis van lichamelijke klachten of vitaliteitswensen. Op deze manier kun je mij als therapeut preventief inzetten voor een optimale gezondheid.”

Hoe werkt het?
Vanaf 15 euro per jaar zijn alle video’s op de site beschikbaar en kunnen lesprogramma’s naar wens worden samengesteld. Persoonlijke e-coaching van de fysiotherapeut is beschikbaar vanaf 90 euro per half jaar. Op http://www.beweging.tv/index.jsp?USMID=66 staat een overzicht van de abonnementen voor particulieren en bedrijven.

Jip Driehuizen, Beweging.TVOver Beweging.TV
Beweging.TV richt zich op mensen van 30 – 60 jaar oud die zich gezond en fit willen voelen. Beweging.TV biedt programma’s voor particulieren en het bedrijfsleven. Initiatiefnemer is (arbeids)fysiotherapeut, arbeidsadviseur en stresscoach Jip Driehuizen. Hij is auteur van het boek getiteld “Omgaan met RSI. Hoe je voorkomt dat het chronisch wordt.”

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met persvoorlichter Stephanie Aukes via telefoonnummer 06-24608220 of info[at]supastar-pr.com.

Voor een demo volledige site met alle oefeningen (uitsluitend bedoeld voor journalisten), stuur een mail voor de inloggegevens.

Download hier een resolutie logo van Beweging.TV en portretfoto van Jip Driehuizen.

By | 2018-01-02T21:51:23+00:00 January 20, 2014|PR Tips & Tricks|