Persbericht: Membership websites nieuwe trend in online ondernemerschap

free publicity, vrouwelijk ondernemerschap, online trend, supastar-pr, pr bureau amsterdam, stephanie aukes, persbericht, publiciteit, free publicitySimone Levie eerste in Nederland die ondernemers membershipssites leert bouwen

Arnhem, 27 mei 2014 – Steeds meer Nederlandse ondernemers besluiten hun expertise online aan te bieden door middel van een ‘membership website’. Een membership website is een besloten gedeelte van een site waar iets van waarde aangeboden wordt. Veelal is dit de vakkennis van een ondernemer. Denk aan een voedingsdeskundige die online begeleiding geeft in afvallen, een marketeer die zijn expertise deelt over hoe je je online zichtbaarheid kunt vergroten of een advocaat die online contracten aanbiedt en advies geeft. Online business coach Simone Levie pikte deze trend uit Amerika op en vertaalde deze naar de Nederlandse markt. Zij is de eerste  in Nederland die ondernemers in Nederland binnen 3 maanden leert hoe ze een succesvolle membership site kunnen bouwen, inrichten en lanceren. Zie: www.maakprachtigeonlineprogrammas.nl

Simone’s succesverhaal
Simone’s online membership programma bleek direct aan te slaan in Nederland. Haar eerste gratis webinar over dit onderwerp op 10 april 2014 trok maar liefst 200 mensen en leverde haar tientallen klanten op wat resulteerde in  een omzet van € 35.000. Daarna organiseerde zij nog 2 webinars  wat resulteerde in een totale omzet van meer dan € 100.000 en 94 nieuwe klanten in 5 weken. “Dit online succes wil ik graag delen met andere ondernemers want ik weet dat er heel veel ondernemers zijn die net als ik worstelen met het voeren van strategiegesprekken en het toepassen van geforceerde verkooptechnieken. Met een membership website kom je veel gemakkelijker aan klanten en kun je daadwerkelijk passief inkomsten genereren. Veel bekende business coaches roepen wel dat het slim is een online programma te maken, maar er ontbrak nog een cursus die ondernemers stap voor stap uitlegt hoe je dat doet. Daarom heb ik hiervoor het online programma ‘Maak Prachtige Online Programma’s’ ontwikkeld,” aldus Simone Levie.

Kennisondernemers
In Amerika zijn internetondernemers als Marie Forleo, Leonie Dawson en Marie Smith zeer succesvol geworden door hun membershipsites. “Memberwebsites zijn zeer geschikt voor kennisondernemers. Je kunt in je eigen besloten community je kennis delen door middel van bijvoorbeeld video’s, mp3, checklists, transcripts en werkboeken. Je kunt waardevolle content aanbieden die je slecht één keer hoeft te maken maar waar je steeds weer voor betaald krijgt door middel van je membershipsite. Daarnaast bied ik ook nog online coaching aan voor diegene die meer hulp wensen bij het ontwikkelen van de inhoud van hun online programma,” vertelt Simone Levie.

Over Simone Levie
Simone Levie (1981) is online business coach, internetondernemer en moeder van twee kleine kinderen van 4 maanden en 2 jaar. Zij woont in Arnhem en studeerde bedrijfscommunicatie en digitale media aan de Universiteit van Tilburg en startte haar internetcarrière met het geven van social media workshops, het maken van een Blog met Blogger en het bouwen van WordPress websites. Nu richt zij zich volledig op het coachen van kennisondernemers in het helpen bouwen, inrichten en lanceren van membershipswebsites met WordPress, Whishlist en Optimize Press. Simone Levie is auteur van het boek “De Studentcoach – Social Media onmisbaar voor het succes van de student” (2010).
www.maakprachtigeonlineprogrammas.nl | www.simonelevie.nl

Voor meer informatie, additioneel beeldmateriaal en interview-aanvragen, kun u contact opnemen met Stephanie Aukes via telefoonnummer 06-24608220 of per e-mail info

[at]supastar-pr.com.

Portretfoto’s Simone Levie in lage resolutie:

Hoge resolutie beeldmateriaal kunt u opvragen via info[at]supastar-pr.com en wordt u dan direct toegestuurd.

By |2018-01-02T21:51:14+00:00May 27, 2014|PR Tips & Tricks|