Persbericht: Nieuw boek: “7 Gouden inzichten voor innerlijk geluk” van Hanneke van Gompel

Boekpromotie, boek pr, pr tips, pr bureau amsterdam, free publicity, pr coachSupastar-pr schrijft en verstuurt ook losse persberichten. Zoals dit persbericht hieronder.

’s Hertogenbosch, 11 november 2014 – Vandaag verschijnt het boek “7 Gouden inzichten voor innerlijk geluk” is het derde boek uit de “Van denken naar voelen” reeks van coach Hanneke van Gompel. In haar boek deelt zij haar zeven gouden inzichten: haar persoonlijke levenslessen op weg naar innerlijk geluk.Het boek is het vervolg op haar Libelle Academy top 10 workshop “Van denken naar voelen” en bevat herkenbare, inspirerende verhalen en praktische oefeningen en tips om innerlijk geluk te vinden. “7 Gouden inzichten naar innerlijk geluk” zal verkrijgbaar zijn bij de boekhandel, op bol.com en via www.vandenkennaarvoelen.nl.

Van ongeluk tot geluk
Hanneke van Gompel: “Ik geloof dat we als mens geboren worden met een onaangetaste fundamentele goedheid maar onderweg raken we onszelf vaak kwijt. We laten ons leiden door angsten, onzekerheden, overtuigingen, meningen van anderen en regels van buitenaf. Een ernstig ongeluk in 2005 zorgde ervoor dat ik het hobbelige pad van bewustwording ging bewandelen op zoek naar echt geluk. Mijn inspiratie op de weg daarnaartoe deel ik graag met zoveel mogelijk mensen die net als ik op zoek willen naar innerlijk geluk. Mijn missie is om mensen dichter bij zichzelf te brengen, want vrede in jezelf is vrede in de wereld!”

Tekst Achterflap
Iedereen wil graag een gelukkig leven. Maar waar vind je geluk? De weg naar innerlijk geluk is de weg naar bewustzijn. Ga op zoek naar je ware ik. In ieder mens schuilt een gouden vonk, een grootse, positieve kracht. Vind jouw gouden vonk! In dit boek deelt Hanneke van Gompel haar levenslessen met je, in de vorm van zeven gouden inzichten. Na een jarenlang rijpingsproces met ups en downs, ervaren, struikelen, leren en leven, zijn de zeven gouden inzichten klaar om gedeeld te worden. Ze bieden je houvast en steun om jouw gouden vonk te hervinden. Ga mee op deze aardse, spirituele reis en laat jouw innerlijke geluk tot bloei komen!

Over Hanneke van Gompel
Hanneke van Gompel (1964) is (management) coach en auteur van de boeken “Van denken naar voelen” deel 1, 2 en 3. Na een carrière in het bedrijfsleven, heeft zij sinds 2001 haar eigen praktijk. Ze begeleidt professionals en leidinggevenden uit diverse organisaties op weg naar authenticiteit. Daarnaast geeft ze lezingen en workshops over haar eigen reis “Van denken naar voelen” en brengt zij jaarlijks de “Van denken naar voelen mind&spirit” agenda uit. Ook staat haar “Van denken naar voelen” workshop in de top 10 van online cursussen van de Libelle Academy. Hanneke’s missie is om haar ‘Van denken naar voelen-gedachtegoed’ met zoveel mogelijk mensen te delen en hen te raken met hedendaagse, inspirerende verhalen die hen dichter bij zichzelf brengen. www.vandenkennaarvoelen.nl

7 Gouden inzichten voor innerlijk geluk – Van denken naar voelen 3 | Hanneke van Gompel | ISBN 978-90-81387-63-7 | 208 pagina’s | Prijs: € 19,95 | Verschijningsdatum: 11 november 2014.

Voor meer informatie, recensie exemplaren, interview-aanvragen en additioneel beeldmateriaal, kunt u contact opnemen met Hanneke van Gompel via hanneke

[at]isis4u[dot]nl en [telefoonummer opvraagbaar bij Supastar-pr].

Beeldmateriaal van het boek en portretfoto’s van Hanneke van Gompel, vindt u hier:

Online platform “De Inspiratiebron”
Hanneke van Gompel werkt nu aan een online platform “De Inspiratiebron” om inspiratie te delen en beleven: van geluk, blijdschap, lessen des levens, inspiratie, klokken luiden, vrede, verandering, grootsheid, bescheidenheid, bewustzijn tot groei en inzicht. Verwacht wordt dat het platform in het voorjaar van 2015 live zal gaan.

Van denken naar voelen workshop Libelle Academy:

Libelle Academy interview met Hanneke:

Video-interview Hanneke:

By | 2018-01-02T21:51:04+00:00 November 11, 2014|PR Tips & Tricks|