Persbericht: X Noir mousserende wijn op zoek naar Miss/Mr eXcentrique op Gay Pride

X Noir champagneX Noir Brut Rosé mousserende wijn is op zoek naar de meest eXcentrique Miss of Mister van Nederland. Tijdens de Gay Pride maakt een professionele fotograaf foto’s van verrassend excentrieke en bijzondere mensen. Ook kunnen mensen die kans willen maken en de fotograaf niet tegen het lijf lopen, zelf hun foto insturen naar excentrique@tagdevin.com, uploaden op de Facebook pagina van X Noir of de QR code op de achterkant van de fles scannen. De winnaar wint een eXcentrique VIP avondje uit voor twee inclusief limo, een intiem etentje in één van Amsterdams beste restaurants, entree in een h ippe club met VIP-treatment en genoeg flessen X Noir Brut Rosé mousserende wijn voor de hele avond.

eXcentriciteit, genieten en jezelf zijn
X Noir Brut Rosé is een mousserende wijn van Frans wijnhuis Ackerman. Het frivole chique etiket van de mousserende wijn is opvallend roze. “Wij willen met deze campagne de betekenis van excentriciteit, genieten en jezelf zijn onderstrepen,” aldus Michel Le Roux van Alterego Marketing namens Ackerman. Meedoen kan t/m 30 augustus. Op 1 september wordt de winnaar bekend gemaakt op Facebook. Na deze Miss/Mr eXcentrique fotowedstrijd, volgt de strijd om de titel eXcentrique Personality waarbij X Noir Brut Rosé op zoek gaat naar de meest excentrieke persoonlijkheid van Nederland.

Over X Noir Brut Rosé
X Noir Brut Rosé is een van de nieuwste creaties van Ackerman-Laurance, een van de bekendste wijnhuizen aan de Loire in Frankrijk. X Noir Brut Rosé is wijn met een bijzonder verleden. In 1811 was Jean-Baptiste Ackerman de eerste die van de druif Pineau d’Aunis (ofwel Chenin Noir) een mousserende wijn maakte. Het bedrijf produceert een compleet assortiment aan Loire-wijnen uit de belangrijkste appellaties, gemaakt van diverse druivenrassen. Mousserende wijnen spelen van oudsher een centrale rol bij Ackerman-Laurance. X Noir Brut Rosé is sponsor van Gay.nl en het Noir Blanc feest van de Gay Pride 2011.

Voor meer informatie ga naar de mobiele website van Miss/Mr eXcentrique.

En “Like” X Noir op Facebook.

By | 2018-01-02T21:52:33+00:00 August 5, 2011|PR Tips & Tricks|